1. Klienta Check Point Mobile spustíte dvojitým stisknutím levého tlačítka myši na ikoně zámečku, kterou naleznete ve spodním stavovém řádku vpravo (vedle hodin).
2. Objeví se okno, ve kterém zadejte svoje uživatelské jméno (pokud již není předvyplněno). Uživatelské jméno je shodné s uživatelským jménem, kterým se přihlašujete do počítače v práci. Pokud ho neznáte, kontaktujte svého správce sítě.
3. Zadejte své heslo. Jedná se o vaše heslo, které jste si vytvořili při prvotním nastavování VPN. Pokud jste heslo zapomněli, kontaktujte Service Desk TŽ pomocí LN aplikace „Service desk“ nebo na telefonu 558 534 873.
4. Na Váš mobilní telefon, přijde SMS zpráva s kódem, který přepište do pole „Response“.
5. Pokud svítí na ikoně zámečku zelená kulička, Check Point Mobile VPN klient se úspěšně připojil k počítačové síti TŽ.